دنبال کردن

اگر ما را دنبال کنید یا در وبلاگمون نظر بگذارید به صورت خودکار در ۴ساعت بعد دنبال می شوید

موافقین ۸ ||| مخالفین ۵
نمايش ادامه مطلب

نظرات کاربران

(توسط : سجاد صالحی) (تاريخ : ۵ فروردين ۹۶، ۰۰:۰۵)
سجاد صالحی
عالی واقعا عالی دنبالتون کردم.
بسیار ممنون که دنبال کردید من هم شما را دنبال کردم.
(توسط : arya baradaran) (تاريخ : ۳ اسفند ۹۵، ۱۹:۵۴)
arya  baradaran
سلام من دنبالم

ممنون من هم شما را دنبال کردم
(توسط : کلیپ سرا) (تاريخ : ۲۷ بهمن ۹۵، ۱۳:۳۶)
کلیپ سرا
دنبال شدید اما دنبال نکردید
سلام دنبالتون کردم.
(توسط : مجله ویترینو) (تاريخ : ۲۴ بهمن ۹۵، ۱۰:۲۲)
مجله ویترینو
دنبال میشوید ....

ممنون شما هم دنبال شدید.
(توسط : جملک نویس) (تاريخ : ۲۲ بهمن ۹۵، ۲۲:۳۰)
جملک نویس
سلام
بسیار عالی
پیشنهاد میکنم حتما این صوت آخری رو که تو جملکستان گذاشتم گوش کنید
خیلی مهمه
التماس دعا

ممنون حتما گوش می کنم!

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نويسندگان